Klacht?
Als je ergens ontevreden over bent, bemoedigen we je om dit te bespreken met je begeleider. Lukt het niet om er samen uit te komen of voelt de klacht te groot? Dan kun je je klacht ook bespreken met iemand anders binnen onze organisatie. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent en nemen je feedback serieus.
Indien je een klacht hebt, kun je deze kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@gaweervooruit.nl
Samen bespreken we de situatie en zoeken we naar een passende oplossing. Zo help je ons ook om onze dienstverlening continue te verbeteren. ​​
Liever direct een officiële klacht indienen? ​Dat kan ook. Je hoeft je klacht niet eerst met ons te bespreken. Je mag er altijd voor kiezen om rechtstreeks contact op te nemen met de onafhankelijke klachtencommissie van Klachtenportaal Zorg. Zij behandelen klachten volgens een eigen reglement en zijn volledig onafhankelijk van Weer Vooruit.
Het onafhankelijke klachtenportaal
Je kunt met je klacht terecht bij het onafhankelijke Klachtenportaal Zorg, waar wij bij zijn aangesloten. Je kunt je klacht indienen via een e-mail naar info@klachtenportaalzorg.nl.
Postadres: “Klachtenportaal Zorg” Westeinde 14a 1601 BJ Enkhuizen. Bezoek is mogelijk op afspraak.
Vertrouwenspersoon
Jeugdstem
Ben je jonger dan 18 jaar en wil je iemand spreken die onafhankelijk is? Dan kun je terecht bij een vertrouwenspersoon van Jeugdstem. Zij luisteren naar jouw verhaal, denken met je mee en kunnen je helpen bij het indienen van een klacht. Kijk op www.jeugdstem.nl of bel gratis naar 088 – 555 1000.
